Gå til innhold
Arkivverket

[#55924] Emigranter


Gjest Wenche.O. AbeltunTarberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche.O. AbeltunTarberg

Joachim Ingvald Pedersen Moltubak f.08.11.1883 Herøy. Har funnet ut at han reiste til Amerika fann han på Emigranter over Bergen frå Møre og Romsdal,men vet ikke kordan jeg får lagt inn denne lenka på mitt innlegg her men har funnet ut at han reiste 19.04.1905 og målet hans var Amerika, Alberta, Canada og linjen han reiste med var Dominion.Han reiste dit til sin bror som for over i 1895Rotete ja.Men det jeg lurer på er hvordan kan jeg finne ut meir om han evt om han vart gift og fikk familie,går det ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Trykk på URL-en i adressefeltet. Då blir han mørkeblå. Trykk ned høgre mustast og vel kopier. Trykk deg så inn i innlegg du held på og skriv. Trykk igjen høgre mustast og vel Lim inn. Det var det. Det heiter klipp og lim og kan også utførast på annan måte. Kanskje du er van å bruka rediger-knappen i menyen oppe. Men resultatet blir det same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Når du har funnet navnet i databasen så klikker du på det. Deretter klikker du på adresselinjen helt oppe og trykker så på tastene Ctrl og c. Når du så skal ha det inn her trykker du på Ctrl og v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche.O. AbeltunTarberg

Takker da vet jeg det. men er det noen som vet hvor en kan finne ut om han Joachim Ingvald Pedersen Moltubak f.08.11.1883 fikk noe familie der borte i Amerika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.