Gå til innhold
Arkivverket

[#55928] Andørja, Ibestad, Troms


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Hei. Jeg leter etter ' Neanger Eriksen, Andørja' Han giftet sg med Johanne, og de fikk 7 barn. Hvilken kirke brukte de som bodde på Andørja? Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Inger. Det må være rundt 1900 tallet + - Jeg har sett i kirkebøkene for Ibestad, men kan ikke finne noen fra Andørja. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Ann-Mary og Berit. Tusen takk. Nå ser jeg sammenhengen, hvorfor ingen fra Andørja var nevnt i kirkebøkene for Ibestad, i det tidsrommet leg leita. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ron Berg-Iverson

Hei Per I see you mention Andørja.My grandfather came from Ånstad on Andørja.I found all the records in Ibestad.What are you looking for? Sorry,I dont speak Norske. Ron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Kristiansen

Nikolai Eriksen og Anna Nilsdtr. hadde to sønner som het Neangel. Neangel Kitener Hagen f.1901, død 1902, og Neangel Kitener f.1903. Kilde: Astafjord bygdebok III, familie 2326. Scannede kirkebøker er nede for øyeblikket så jeg kan ikke linke til den rette. Mvh. Åse Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei. Ron, Åse og Erik Thank you.Tusen takk. Jeg har vært i Svolvær i hele dag, og da jeg kom hjem å åpnet e-mail ble jeg glad og overrasket. Takk alla sammen. Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.