Gå til innhold
Arkivverket

[#55948] Dødsmelding Manger 1960 (Atterås)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johannes Monsson Atterås døydde 21.5.1960 og var då busett på gamleheimen Austevoll i Manger.Eg veit at Johannes let etter seg seks born frå siste ekteskap og truleg òg born frå eit ekteskap nr. to, men eg lurer på om det finst opplysningar i dødsmeldingi om borni hans frå første ekteskap med Karen Susanna Smedegard? Eitt av dei var Bjarne Atterås...Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve og Gisle for innlegg under dette tema.Johannes Atterås var tydeleg ikkje i Bergen i 1912, men som omreisande symaskinagent var vel ikkje det heller å venta...?Eg er elles overraska over at det ikkje finst noki dødsmelding i Manger; eg veit han ei tid oppheldt seg i Gvarv i Telemark, men han var ved dødsfallet framleis gift, og huslyden hans budde i Gulen. Kanskje dødsmeldingi finst i Gulen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.