Gå til innhold
Arkivverket

[#55968] Døde i Bergen 1912-1972


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Elsa-Karin Svendsen

Erling Knudsen, Heien 10, var ansatt som fiolonist i Harmonien fra 1932. Han var gift med svenske Britta. De hadde to sønner, den ene het Rolf Erling. Det kan nok passe at Erling Knudsen kan være født i 1902. mvh Elsa-Karin Svendsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for info, denne Erling var i så tilfelle min mors tre-menning. Det var endel felespelere i familien, så det hörest veldig plausibelt ut.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takket være Grethe Flood oppdaget jeg denne siden om gravminner og tror det er 'min' Erling jeg har funnet her, men kona hans heter Marta: Lenke Han er ihvertfall födt i 1902.Sikker kan jeg jo ikke være da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsa-Karin Svendsen

Fiolinisten Erling Knudsen gift med Britta, bopel Heien 10, Bergen, døde i 1957. Hilsen Elsa-Karin Svendsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for det, det ville vel være litt av et sammentreff om de begge var födt i 1902. Så da tenker jeg det er han som döde i 1972 som er den 'rette'.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det var nok gal Erling han som var gift med Marta og, fant denne på DIS og her stemmer födselen: 12/3-1902: LenkeHan döde 24/8 - 1993Gravsted: MjeldheimKirkesogn: Arna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.