Gå til innhold
Arkivverket

[#55969] Hvilken kirke i Bergen?


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg trodde at denne gata hörte til Sandviken kirke, men jeg finner ikke de personene jeg leter etter i kirkeboka for Sandviken. Kan de ha blitt gravlagt et annet sted?Det gjelder Kristine Knudsen Flagstad: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=bedo1912&gardpostnr=25602&personpostnr=25602#nedre>Lenke Adressa var Ekrengaten 12 i SandvikenKristiane Monsen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Ekregaten begynner jo omtrent på trappen til Sandvikskirken, og fortsetter nordover, men damene kan jo ha hatt sin opprinnelse annensteds fra? Blitt gravlagt i nærheten av foreldre / ektemann? Katolikker? Du er litt sparsom med opplysninger her. Har du forsøkt Mariakirken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for info, Heidi. Barna ble döpt i Sandvikkirken, så de var nok ikke katolikker. Se dette temaet som jeg la inn: LenkeJeg skal sjekke Mariakirken.Takk for linken Berit, skal sjekke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Etter det jeg kan se er vel forresten ikke kirkebøkene for gravlagte i Sandviken digitalisert så langt fram som til 1929?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk skal du ha, du har nok funnet riktig Kristiane for födselstedet hennes og mannes yrke er riktig.Jeg greier ikke å tyde dödsårsaken.Det er mulig at du har rett med hensyn til gravlagte i Sandviken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.