Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mette Fausko

[#55998] Viet hvor og når.

Recommended Posts

Gjest Mette Fausko

Leter etter vielsen mellom Karl Gustav Kristiansen f.1871 i Aker og Helga Amalie Johansen f.1878 i Bærum. I FT for Bærum har de en sønn f.5.9 1900,bosted Kjensløkken.Karl er oppført som baptist,kan de ha blitt viet i baptist kirken?Ble det ikke registrert i kirkeboka for sognet de bodde.kan heller ikke finne Karl`s dåp. Håper det er noen der ute som kan hjelpe. Mvh. Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Her har du iallefall sonen døypt - Rolf, nr 13: LenkeMarianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Dette hadde du sikkert - det var Karl du ikkje hadde funne fødd/døypt. Litt vanskeleg når ein ikkje finn giftarmålet, ja.Marianne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Fant en Karl August konf. i V.Bærum, men mellomnavnet og fødselsår stemmer jo ikke. Tar han med for sikkerhets skyld,nederst på siden. LenkeFinner han ikke konfirmert i Ø-V-Bærum 1884-1890.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Nå har vel jeg nok vært litt på jordet ang. Karl Gustav. Det er jo så lett å ta feil av Aker og Asker så jeg trodde sjansen var stor for at Karl Gustav i Bærum kunne være mannen, men så ser jeg denne i 1900 Lenke og da kan det vel ikke være han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Fausko

Takk til dere begge. Hadde jeg enda funnet vielsen så hadde jo mye vært gjort.Får lete mer i morgen. Mvh. Mette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kirsti Rye

Er dette den Karl Gustav du leter etter? (nr 66) Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Arild Lindland

Kan dette være konfirmasjonen til Karl Gustav: Lenke, nummer 15.mvhBjørn Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Den siste fra Hole er nok den jeg tok feil av i innleggene (5,6,7) og han er ugift i 1900.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.