Gå til innhold
Arkivverket

[#55998] Viet hvor og når.


Gjest Mette Fausko
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Fausko

Leter etter vielsen mellom Karl Gustav Kristiansen f.1871 i Aker og Helga Amalie Johansen f.1878 i Bærum. I FT for Bærum har de en sønn f.5.9 1900,bosted Kjensløkken.Karl er oppført som baptist,kan de ha blitt viet i baptist kirken?Ble det ikke registrert i kirkeboka for sognet de bodde.kan heller ikke finne Karl`s dåp. Håper det er noen der ute som kan hjelpe. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Dette hadde du sikkert - det var Karl du ikkje hadde funne fødd/døypt. Litt vanskeleg når ein ikkje finn giftarmålet, ja.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Fant en Karl August konf. i V.Bærum, men mellomnavnet og fødselsår stemmer jo ikke. Tar han med for sikkerhets skyld,nederst på siden. LenkeFinner han ikke konfirmert i Ø-V-Bærum 1884-1890.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nå har vel jeg nok vært litt på jordet ang. Karl Gustav. Det er jo så lett å ta feil av Aker og Asker så jeg trodde sjansen var stor for at Karl Gustav i Bærum kunne være mannen, men så ser jeg denne i 1900 Lenke og da kan det vel ikke være han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.