Gå til innhold
Arkivverket

[#56001] Begravd i T.heim,men hvilken kirke?


Gjest Dag Søpler
 Del

Recommended Posts

Gjest Dag Søpler

Min oldefar Ludvik Olsen (04.08.1872-13.12.1923) er begravd ved Lademoen kirkegård i Tr.heim.Mitt store problem er at jeg ikke kan finne han i noen av de aktuelle KB.Så hvor kan han være?Har lett i Lademoen,Moholt og Lade.Han bodde i Strinda (Markveien)Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Søpler

Tja.Det mest nærliggende ville jo være Lademoen,siden den ligger i nabolaget.Men der er han ikke. Har nå også sett etter i andre KB i Tr.heim uten å finne han.Kan han være død et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Bakklandet (Bakke kirke) har du vel ikke fått sjekket? Begravede for den perioden ligger ikke på nett.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Søpler

Det er selvfølgelig en mulighet, som jeg hadde glemt i farta.Vet noen hvor grensa mellom Bakke krk og Lademoen, samt mellom Lademoen og Moholt/ Lademoen og Lade gikk på den tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Hei Dag! Jeg har også problem med å finne en som ligger gravlagt på 'Tilfredshet',Trondheim,så det er kanskje noen bøker som mangler?Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Søpler

Nå tror jeg at det har gått et lys opp for meg (midt på natta). Ludvik var jo baptist,og er derfor ikke ført i KB, men i et annet register over døde.Da er gåten på en måte løst. Skifteretten neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Hei! Jeg hadde det samme problemet ved Lademoen Kirkeg. Sendte mail til kirkegårdskontoret, fikk raskt svar. Fikk navn og dato for begravelse. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Dag.Vis du bruker denne adressen så ser du at han ligger begrav på Lademoen kirkegård. http://home.no/gravsted bilde nr.P7110541 E-Mail for å bestille bilde av gravsted www.gravsted@home.no Liv har litt trøbbel for øyeblikket men kommer snart i drift igjen. Bildene er gratis å bestille.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.