Gå til innhold
Arkivverket

[#56065] Feilindeksering. Vinger Mini nr 11. (1862-1870)


Gjest Solveig Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Hanssen

Hei!Vinger Mini nr 11 (1862-1870) er feilindeksert. Bildet viser 1 side feil i forhold til KB-en.Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei SolveigTakk for tilbakemelding. Jeg har bladd igjennom kirkeboka og finner ingen indekseringsfeil i forhold til sidetallene. Det er derimot feilindeksert i forhold til kirkehandlinger - de konfirmerte for årene 1865-1868 er indeksert som fødte og døpte - og dette vil bli rettet om ikke lenge. Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei Mette!Tusen takk for svar! Beklager at jeg sendte feilmelding om noe som ikke var feil. Selv om jeg syntes jeg hadde sjekket det nøye så jeg det ikke før jeg leste ditt innlegg. Beklager så mye, lover å skjerpe meg neste gang!Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mette Værnes

Kirkeboka er nå indeksert på nytt fra pag. 287-288 og utover og vil være ute på nett i ny versjon fra i morgen tidlig. Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.