Gå til innhold
Arkivverket

[#56110] Fylke: Brukarforumet


Gjest Ketil Firing Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ketil Firing Hanssen

I brukerforumet ser det ut til at alle tema ligger under fylket 'Brukarforumet'. Er dette dødsstøtet for fylkeskommunen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er kanskje litt prematurt? Eg skal sjå på det så snart eg rekk. Sidasn det må ha vore slik i alle dei år har det vel kanskje ikkje bråhast. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Det har ikke vært slik i alle år, det kan maks dreie seg om noen dager eller få uker. Men det har vel neppe noen bråhast av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hos meg fungerer det helt fint. Velg fylke, og vips så har du de valgte fylkesdebattene fremme. At det så står 'Brukerforum' i stedet for fylkets navn når du så åpner et valgt tema, betyr vel egentlig ikke så mye. Men det hadde jo selvsagt vært greit at det da også står fylkets navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Det fungerer greit når man velger fylke. Men når jeg går inn i et nytt tema, pleier jeg å sjekke om det er kategorisert under et fylke. Da vet jeg nemlig om det blir enklere å finne tilbake til temaet ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Det er også vanskelig å orientere seg geografisk i temaer som dette når man ikke kan se hvilket fylke det er kategorisert under.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.