Gå til innhold
Arkivverket

[#56118] Kven var Ingeborg Larsdtr. Strand, f. ca 1782


Gjest Alf Strand
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Strand

Ingeborg Larsdtr. var tenestejente på Strand i folketeljinga 1801 og var då 21 år gammal. Men ho var ikkje derfrå. I 1803 gifte ho seg med enkjemann Botolv Ivarson Drengenes. Då og er gardsnamnet Strand. Det er konfirmert ei Ingeborg Larsdtr. Steinsund i 1796. Kan det vera den same? Kan nokon finna ut kvar ho kom frå?Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Du sier ikke hvor i Norges land dette er, heller ikke har du satt opp fylke.Er det hun som er i Eivindvik S & F?: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f11411&gardpostnr=154&personpostnr=2150#nedre>LenkeDet er en som er fra Gulen: Lenke Men henne er det ikke for hun bor hjemme hos foreldra i 1801: LenkeDet er og to i fra Luster, har sett för at folk fra Luster har kommet til Gulen: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Ja, det er rette personar du har funne fram til. Botolf Ivarson vart enkjemann i1802 og gifte seg att året etterpå. Utfrå alderen kan dei to i Luster vera aktuelle kandidatar.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det var henne jeg og nevnte i innlegg 2, hun bor hjemme hos foreldra i 1801 som du vil se av linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her döper de en sönn Johannes i 15/2-1810 (n° 7) Permanent sidelenke: LenkeSer av fadderne at det er en Anders Bottelsen og en mathias Bottelsen, det er vel brödre til faren. men det er en Brithe Larsdtr Stölen, kan det tenkes at hun er en söster av Ingeborg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Alf,Eg har heller ikkje funne ut opphavet til denne Ingeborg, og leiter fortsatt, men kan du hjelpe meg med ei liste over barna i dei to ekteskapa til Botolf?Fra første giftet så har eg berre funne at Mathias og Johannes gifte seg (med to søstre frå Leknessund), mens dei andre enten dø unge (Mathias d.y., Nils, Johanna) eller i tidlig voksen alder (Anders).Frå andre gifet: Fekk han ei dotter Johanna? Kva heitte dei andre barna?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ifölge skanna kirkeböker på FS, får Bottolv Iversen og Barbara Nilsdtr 6 barn (gift 22/4-1786):1. Anders 23/6-1786 [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=100211150443&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>Lenke2. Matthies 31/1-1790 (må være död för 1795) Lenke3. Niels 6/6-1792 Lenke4. Matthias 20/2 - 1795 Lenke5. Johannes 15/7- 1798 (han får og en Johannes i 15/2-1810 med Ingeborg, så denne er vel muligens död) Lenke6. Johanna 18/12-1801 LenkeSer og at han får en sönn Christian med Ingeborg: 19/7-1806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ser det er bare Johannes og Anders av de barna han fikk för 1801 som er i livet da: LenkeJohanna ble jo födt seint på året, så hun er nok ikke kommet med i folketellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Johanna f. 1801 (har ikkje funne innføringa i KB), d. 1803.Eg trur Botolf skal ha iallefall 4 barn med Ingeborg, men er ikkje heilt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her dör vel Nils i 1801: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=20&filnamn=guledo79&gardpostnr=2211&merk=2211#ovre>LenkeHer dör den förste Mathies i 1790: LenkeHer dör Johanna i 1803: LenkeHer dör Barbara Nilsdtr 23/12-1803 (nederst på venstre side): Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er sannelig ikke lett å lese disse kirkebökene, jeg finner heller ikke Johanna eller Christian.Anders döde i 1820 ugift: [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&paging=yes&ptype=single&db=dbgravlagde&page=1&sql=prestegjeld%5Fid+%3D+1411++AND+low%5Fbustad+like+%27tv%25%27+++ORDER+BY+forenamn%2C+etternamn&appinfogard=&appinfostol=&appinfourl=&id=2>LenkeChristian döde i 1836 ugift: LenkeBottolv Iversen döde i 1827:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Botolf og Ingeborg fekk 3 born: Barbro f. 1804, Kristian f. 1806 og Johanna f. 1810. Av borna frå Botolf sitt fyrste ekteskap var det Matias og Johannes som førte slekta vidare. Men me har ikkje kome nærare noko svar på kvar Ingeborg Larsdtr. kom frå.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Ja, eg ser det, men vedkommande er konfirmert i 1827 og heiter då Johanne. Det står at ho er døypt i 1809, dato ikkje nemnd. Johanne vart seinare gift med Isak Danielson. Dei vart plassfolk på Ruska under Skarnagel.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Denne Nils er vel også frå Botolf sitt andre ekteskap? LenkeMen kvar kom Ingeborg frå? Kan ho ha komme frå Aurland eller nærområda?Evt. kan ho ha komme fra eit anna fylke?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Til Alf: Ja, nå ser jeg at de fikk en datter Johanne og.N° 19 her: Permanent sidelenke: LenkeEr det mulig at de har fått denne dattera i 1809 siden det står at hun var döpt da? Det er da merkelig at presten skulle ta så feil.Ellers finner jeg ikke den Nils som skulle være födt 1806, kan han ha vært tvilling med Christian som og var födt 1806? Har ikke funnet Christian heller döpt i kirkeboka. Finner ingen av dem i klokkerboka, der er det visst mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Eg finn verken, Nils, Kristian eller Barbro innførte i kyrkjeboka som døypte. Dei kan ha vore døypte i Askvoll prestegjeld utan å ha blitt innførte i kyrkjeboka. Barbro er innført konfirmert i 1819, då er det skrive at ho er døypt i 1801, men dato manglar. Då ho gifter seg i 1845 står det at ho er 41 år og 5/12. Ho er oppkalla etter Botolf si første kone, så me kan gå ut frå at ho er frå andre ekteskap, i og med at ho ikkje er nemnd i skiftet etter Barbro. Det er rart det er så få kandidatar som passar med Ingeborg sin alder.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Ingeborg Larsdtr. Tærum vart døypt i Aurland 2. september 1781. Foreldra var Lars Knutson og Sønneve Hansdtr. Er det nokon med tilgang til bygdebok for Aurland som kan finne ut kvar det vart av denne Ingeborg Larsdtr.?Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.