Gå til innhold
Arkivverket

[#56120] Lina Nielsen. Fødselsdato.


Gjest Arne Haaland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Haaland

Hei. Er det mulig å få oppgitt fødselsdato på Lina Nielsen ? Døde 13 april 1923 i Bergen. Løpenummer 237. Mvh Arne Haaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var angivelig født 6. mai 1848 i Bergen, var enke etter Bendix Jørgen Nielsen, død 3. april 1915, og etterlot seg sønnen Nikolai Nielsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Haaland

Hei Kristin. 'Min' Lina ( Oline i KB )er født på Osøren i Os i Hordaland 27. august 1861. Hun er min oldemor. Mvh Arne Haaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei Arne H.!Da jeg ikke har din mailadresse og ser at du bor i Nesttun, så vil jeg spørre deg om en annen ting. Jeg har lett lenge etter ei dame som het Ragnhild Smørdal (født Johnsen). Hun var født 1892 og var fabrikkarbeider i Nesttun i 1956. Jeg vet ikke om du har bodd lenge der, men kanskje jeg er heldig at du har bodd der lenge og kjenner til henne? Vet du navn på fabrikker fra den tiden?Imøteser svar.mvh. Kristin S.Aa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Haaland

Hei Kristin. Skal forsøke å undersøke litt. En Smørdal drev butikk med fiskeutstyr. Dessverre død. En fabrikk med mange kvinnelige ansatte på '50 tallet var Nesttun Uldvarefabrikk. E-brevadr:a-haa2detvanligeonline.ogsåvanlig Mvh Arne Haaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei A.Haaland og A.Mæland!Takk for deres svar/innlegg med lenke (A.Mæland)!Jeg sender mail til Arne H.Fortsatt fin kveld.mvh. Kristin S.Aa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.