Gå til innhold
Arkivverket

[#56175] Tilla f.1887 og Johan Brynhildsen f.1879 - kvar flytta dei frå Stor-Elvdal?


Gjest Per S. Nestande
 Del

Recommended Posts

Gjest Per S. Nestande

Er det nokon som veit kvar det vart av ekteparet Tilla og Johan Brynhildsen som budde i Stor-Elvdal fyrst på 1900-talet?Tilla var fødd 1.7.1887 i Stor-Elvdal (Foreldre: Sverine Pedersson Treseng og Edine Torgalsdotter Stai) og vart gift 2.11.1904 med Johan Nord Brynhildsen. Han var fødd 26.8.1879 i Rødenes, (Foreldere: Andreas Brynhildsen og Hildur Nord). Dei døyper fire barn i Stor-Elvdal mellom 1904 og 1921, men flytta så vidt eg forestår frå Stor-Elvdal etter dette.Eg er interessert informasjon om kvar dei flytta, når dei døydde og om eventuell etterslekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per S. Nestande

Ja, men sidan det - i alle fall når det gjelde dei yngste - ikkje er usannsynleg at dei lever - tok eg ikkje med den informasjonen i innlegget. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Hei Per!Hvis man kan finne noen av barna via Gravminner(Dis Norge) kan man kanskje få en pekepinn på hvor foreldrene dro også.Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per S. Nestande

Takk for tipset! Eg har prøvd å søke i den databasen, men har ikkje funne nokon aktuelle kandidatar der dessverre.Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Per S. Nestande

Eg løftar fram denne igjen etter at eg har fått tips om at yngste dottera i denne familien, Birgitte (fødd 13.06.1921) døydde i Oslo i 2006 og var gift med Kåre Berg (1917-1971). Eg har funne grava deira på DIS si side over gravminne.Spørsmålet er kva som skjedde med dei andre søstrene? Eg tek sjansen på å nemne at dei to eldste var Eldfid Helene f.28.12.1904 og Gjøran Sofie f.26.1.1907. Det var også ei jente fødd i 1918. Nokon som veit noko meir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.