Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjell Dahl

[#56202] Drammen, Bragernes: Ministerialbok etter 1909 ?

Recommended Posts

Gjest Kjell Dahl

Finnes det Ministerialbok etter 1909?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Pettersen

Ring å hør med Statsarkivet på Kongsberg. Jeg er blitt fortalt at arkivet fikk inn en del kirkebøker fra Bragernes på slutten av året i fjor. Hvilke det er snakk om kan jeg ikke si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Halvorsen

Jeg er kjent med at kirkebøker av nyere dato – 1910 og framover - fra Bragernes, Drammen, er videresendt fra Statsarkivet Kongsberg for scanning og annen klargjøring før publisering.Hva er status på framdrift for dette arbeidet – kan vi regne med å kunne ta de i bruk i den nærmeste framtid ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Warberg

5 kirkebøker fra Bragernes, ført i perioden 1902-1945, er nylig skannet i Riksarkivet. 3 av disse er indeksert idag og blir lagt ut i morgen. 2 til kommer så snart de er klare for indeksering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Warberg

5 kirkebøker fra Bragernes, ført i perioden 1902-1945, er nylig skannet i Riksarkivet. 3 av disse er indeksert idag og blir lagt ut i morgen. 2 til kommer så snart de er klare for indeksering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Halvorsen

Takk for kjapt og positivt svar !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.