Gå til innhold
Arkivverket

[#56202] Drammen, Bragernes: Ministerialbok etter 1909 ?


Gjest Kjell Dahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Pettersen

Ring å hør med Statsarkivet på Kongsberg. Jeg er blitt fortalt at arkivet fikk inn en del kirkebøker fra Bragernes på slutten av året i fjor. Hvilke det er snakk om kan jeg ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Kjell Halvorsen

Jeg er kjent med at kirkebøker av nyere dato – 1910 og framover - fra Bragernes, Drammen, er videresendt fra Statsarkivet Kongsberg for scanning og annen klargjøring før publisering.Hva er status på framdrift for dette arbeidet – kan vi regne med å kunne ta de i bruk i den nærmeste framtid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Warberg

5 kirkebøker fra Bragernes, ført i perioden 1902-1945, er nylig skannet i Riksarkivet. 3 av disse er indeksert idag og blir lagt ut i morgen. 2 til kommer så snart de er klare for indeksering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Warberg

5 kirkebøker fra Bragernes, ført i perioden 1902-1945, er nylig skannet i Riksarkivet. 3 av disse er indeksert idag og blir lagt ut i morgen. 2 til kommer så snart de er klare for indeksering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.