Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Solfrid Vestaberg

[#56209] Kirkesogn i Bergen

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg lurer på hvilke kirkesogn gateadresse Lyder Sagens gade 10 og Kattesmug Østre tilhører?Jeg har også problemer med å finne følgende personer i 1900 folketellingen, Lars Martin Bertelsen, Bernhard Andreas Bertelsen og Tønnes Johnsen Bertelsen. De to førstnevnte finner jeg i kommunevalg og stortingsvalg i Bergen i 1904 og 1906 så det er jo rart om de ikke skulle være i Bergen i 1900 også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solfrid Vestaberg

Kjempeflott, da er den lagt til i favoritter :-).Fant også Bernhard Bertelsen i 1900 folketellingen, men sliter fortsatt med hans far Lars Martin og bror Tønnes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Hav er ca fødselsår på dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

1891; Lars Martin heter faren da. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solfrid Vestaberg

Arnfrid: Lenken du la opp til for folketellingen 1891 viser riktig familie. Det er da Lars Martin f. 1848 og Tønnes jeg ikke klarer å finne igjen. Tønnes blir 12.10.1899 gift med Marthe Nilsine Larsen f. 1877 Sund.Lars Martin er enkemann i 1900 folketellingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Er Tønnes og Marte viet i Bergen eller Sund?Du skriver jo at Lars Martin er enkemann i 1900, så da må du vel ha funnet han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.