Gå til innhold
Arkivverket

[#56209] Kirkesogn i Bergen


Gjest Solfrid Vestaberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg lurer på hvilke kirkesogn gateadresse Lyder Sagens gade 10 og Kattesmug Østre tilhører?Jeg har også problemer med å finne følgende personer i 1900 folketellingen, Lars Martin Bertelsen, Bernhard Andreas Bertelsen og Tønnes Johnsen Bertelsen. De to førstnevnte finner jeg i kommunevalg og stortingsvalg i Bergen i 1904 og 1906 så det er jo rart om de ikke skulle være i Bergen i 1900 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg

Kjempeflott, da er den lagt til i favoritter :-).Fant også Bernhard Bertelsen i 1900 folketellingen, men sliter fortsatt med hans far Lars Martin og bror Tønnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg

Arnfrid: Lenken du la opp til for folketellingen 1891 viser riktig familie. Det er da Lars Martin f. 1848 og Tønnes jeg ikke klarer å finne igjen. Tønnes blir 12.10.1899 gift med Marthe Nilsine Larsen f. 1877 Sund.Lars Martin er enkemann i 1900 folketellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Er Tønnes og Marte viet i Bergen eller Sund?Du skriver jo at Lars Martin er enkemann i 1900, så da må du vel ha funnet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.