Gå til innhold
Arkivverket

[#56224] Jacob Eliasson Ausevik (Kinn pr.gj.) og lagnaden til familien hans


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Søkjer å finne ut kva som skjedde med kone og born til Jacob Eliasson f. 1769 i Kinn pr.gj.Han vart gift i 1797 LenkeDet er nevnt 3 born i skiftet etter Jacob i 1846: Elias, Ellev og Anne. Ellev vart fødd i Ausevika i 1810, men uvisst kvar dei to andre vart fødde og når.I 1801 var Jacob (då gift) dreng hos gjestgjevaren i Vågane (Askvoll); Peter Falk. Inger og borna har eg ikkje funne spor av i 1801.Rundt 1820 flytta Jacob til Batalden i Kinn pr.gj.,Ellev vart truleg gift med Pernille Gullaksdtr. ca 1839 og flytta til Nærestøl, uvisst for meg kvar den garden ligg.Eg har ikkje funne noko meir om Inger og dei to andre borna.Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei! Nærestøl finnes ved FT1865 i Dale, Yttre Holmedal prestegjeld.Søk på FS IGI gir fleire born for Ellev og Pernille, frå 1830 og framover. Fylkesarkivet i SF gir info om at barna er fødde Hestad og Sunde.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk Gisle og Berit! FS IGI er visst veldig anvendeleg,ser det ut til! Eg skal lære meg å ta det i bruk.Det som har gjort at eg ikkje har funne Inger er at ho står oppført som ugift i FT1801, men det er truleg ho som bur på Høgsethogjen i FørdeLenkeHelsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.