Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jarl V. Erichsen

[#56254] Inga Olinda (Lilla) Thorsen 1876 Langesund / senere i Oslo

Recommended Posts

Gjest Jarl V. Erichsen

Tippoldemors søster Emma Severine Torsteinsen f Risør 25/8/1848 gm Johan Ingebret Thorsen f 3/12/1847 i Langesund. De fikk flere barn, bl.a. Inga Olinda (Lilla) Thorsen, f 6/11/1876 i Langesund.Hun gm Hans Adolf Hansen f Oslo 1877. De fikk i alle fall barna Adolf Hansen (Oslo 1898) og Karen Severine (Oslo 1899).Jeg har lett i ulike kirkebøker i Oslo, men savner spor. Kan noen hjelpe meg videre?- Jarl -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

For å begynne med det første først. Familien i 1900 Lenke Firkanten/Sporveisgt. hørte under Fagerborg krk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jarl V. Erichsen

Takk skal du ha, Berit. Jeg skulle vel tatt med at jeg også (i går kveld!) fant dem i folketellingen. dette ble kilden for Karen severines f-dato, men jeg finner henne (foreløpig) ikke i kirkebøkene for Oslo. Men nå kan jeg i alle fall avgrense videre søk til Fagerborg. - Jarl -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Den var nok ikke så enkel alikevel. Men her er info om Fagerborg. Kanskje du da finner ut av det Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.