Gå til innhold
Arkivverket

[#56268] Oppslag US census for Oscar Peterson f. 1887 i Haugesund


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Viser til tema 33027 vedr. Oscar Stenbro.LenkeHar no fumme ut at Oscar Stenbro kalla seg Oscar Peterson i USA og var fødd 10.05.1887 i Haugesund. Konfirmert i 06.10.1901 Haugesunad. Det ser ut til at Oddrun Thomassen (i tema 33027) har funne rett person:World War I Draft Registration Cards, 1917-1918 about Oscar PetersonName: Oscar Peterson City: Not StatedCounty: ImperialState: CaliforniaBirthplace: Norway (Haugesund)Birth Date: 10 May 1887 Sidan etternamnet hans ikkje er det same som tittelen på tema 33027 har eg laga eit nytt tema her i håp om at nokon har mulighet til å slå opp i USA census 1910, 1920 eller 1930. Oscar var søskenbarnet til min farfar. skulle gjerne visst meir om han.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Har leita rundt på Ancestry.com og div. andre Amerikanske slektsider og web sider for 'imperial co' i California. Greier ikkje å finne fleire spor etter denne Oscar Peterson (Pedersen). Hadde håpa at nokon kunne finne han i amerikanske folketellinger sidan eg også har fødselsdatoen (ser der er mange med det namnet i USA). l Løfter no innlegget fram igjen i håp om at nokon kan hjelpe.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Har du prøvd slektningene i Haugesund? Regner med at du har oversikt over hvem det er. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Har ikkje heilt oversikt over dei i Haugesund. Det er i så fall etterkommere etter halvsøstera Jenny f. Stenbro gift Skjoldal. Veit ikkje om nolevande direkte slekt etter henne. Og har heller ikkje frimodighet til å ringe. Om eg finn etterkommere er det ingen med namn Stenbro. Har namn på nokon av barna til Jenny, men reknar med at dei ut frå alder sansynlegvis ikkje er i live.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

De jeg vet om er etterkommere av Gjert Larson Steinbru f.1854, som var bror til Johan Larson Steinbru, så det blir nok litt langt ute kanskje. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Gangstø

Hei Helga! Du kan ringe Lars Skjoldal dy tlf 52736143 om denne slekta. Jeg har snakket med ham og avklart dette og han vet litt om ekteskapet og etterkommere. Ikke sikkert han vet noe om den delen du leter etter, men det er gjerne verdt et forsøk. Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk for raske svar! Skal sjå om eg får gjort det ein av dagane. Har ikkje dei heilt store forhåpningane. Oscar var jo eigentleg ikkje i Stenbro slekta då. Inger Marie som var gift med Joahn Larsen Stenbro hadde Oscar frå tidlegare forhold/ekteskap.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Greier ikkje heilt å gi opp dei amerikanske censusane heller.Sidan det ser ut til at Oscar nytta faren sitt patronym (fars etternamn var Pedersen Solheim), tenkte eg han kanskje også kan ha nytta det andre etternamnet til faren.På ancestry com. 1930 Census finn eg Oscar P. Solheim birth ab. 1887. Codington CD. Er det mulig at dette kan vera same person og at P her står for Peterson? Er det nokon med abonement som har mulighet til å slå opp og finne fleire opplysninger?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Finn også Oscar Solheim born ab. 1887 i 1910 Census. No busett i Hennepin co (Er ikkje det i Minnesota?). Her er ikkje P tatt med som mellom initial, men begge si kone heiter Emma. Så det er vel ein mulighet for at dette er samme person. Men om det er den 'Oscar' eg leitar etter, det er det vel ikkje så lett å finne ut av.I 1920 Census finn eg også Oscar P Solheim i Codington SD, estimated birth year er då 1888. mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Legg ved ein kopi av det Oddrun Thomassen har funne vedr. Oscar Pedersen:Oddrun Thomassen Flovik, Finnsnes, Troms, 2.1.2008 19:35 (15) Denne saken er et prakteksemplar på at det gjelder å ha mest mulig opplysninger om den/de det letes etter. Det opplyses at Oscar var født 10.mars 1887 og døpt 19.mai 1887 i innleggg (6). Har derfor lett etter et Oscar født mars 1887. I linken i innlegg (13) ser vi at Oscar var født 10.MAI 1887 og brukte etternavnet Pedersen. Dermed var veien mye kortere til å finne Oscar i USA: World War I Draft Registration Cards, 1917-1918 about Oscar PetersonName: Oscar Peterson City: Not StatedCounty: ImperialState: CaliforniaBirthplace: Norway (Haugesund)Birth Date: 10 May 1887Race: Caucasian (White)Roll: 1530793 Korleis kan eg finne noko meir om dette i kilder i USAmvh Helga Kallevik --------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Skal se om jeg kan finne ut noe. Men først må vi ta med oss annet som framgår av krigstjenestekortet:Hans adresse er stedet Heber i Imperial county, California.Han er single, og har ingen som er avhengig av ham økonomisk.Han er 'farmer' og ansatt hos Arekalian Bros. i Heber.Hans signatur på kortet er Oscar Pedersen.Kortet er datert 5. juni 1917.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Har eit anna inlegg også om samme person:33027: Oscar Stenbro, Haugesund til USA?Trudde først at faren var Johan Stenbro, men fann seinare ut at mora fekk Oscar før ho gifte seg med Johan Stenbro. Laga difor nytt inlegg, der Oscar vert etterlysrt med rett etternamn.Oscar hadde ien halvbror Ole Martin Olson Åsbu 1883. Frå mora sitt første ekteskap med Ola Eilivson Fjon frå Sveio. Ole Martin sin far døde då han var 1 år gammal og Ole Martin vaks opp hjå besteforeldra på Åsbu i Sveio. Ole Martin reiste til USA rundt 1901, men veit ikkje kor han slo seg ned i USA. Som nemt står det Ole og Oscar i USA ederst i mora si dødsannonse.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Helga Kallevik

HEi!Prøver igjen her. Oscar hadde ein halvbror som også emigrerte (ca. 1901) Ole Martin Olson (mulig han nytta morfaren sitt gardsnamn Aasbu, Sveio. Sidan det var her Ole Martin vaks opp).Mor deira Inger Marie Reisersdatter Åsbu, hadde ein bror, Reidar (Reier)f. 1885 som i følge bygdeboka for Sveio også emigrerte. Men eg har ikkje funne ut kor det vart av han.Finn ikkje nokon av dei utflytta i kyrkjebøkene. mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei!Ser ut som dette kan vere den same Oscar Pedersen i 1942: (jfr. nr.10)WW2 Draft registration Cards: NAME: Oscar Pedersen BIRTH: 10 May 1887 - Haugesund, Norway RESIDENCE: Klamath Falls, Oregon, United StatesSå då får eg kanskje leite videre etter spor av Oscar i Oregon.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

På Findagrave.com er det en Oscar Pedersen f. 10. mai 1888, død 6. sep. 1958 i Klamath Falls, Oregon LenkeRosa Pedersen f. 30. mai 1900, død 30. jan. 1976 samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Takk skal du ha, Mariann! Nei, dette hadde eg ikkje sett. Det var spennande. Ser ut som dette kan vera den Oscar eg har leita etter lenge. I så fall var han son til oldemors søster Inger Marie frå Åsbu i Sveio, men som var busett i Haugesund. Fødselsdato er heilt korrekt, så det kan vel ikkje vera nokon andre. Her kan det sjå ut til at han var gift og adressa står jo også her. Skal bli spennande å sjå meir på dette.Eigentleg starta denne leitinga med halvbroren Ole Martin Olson f. 1883 som vaks opp på Åsbu hos besteforeldra. Han har direkte etterkommere her på Bømlo som har prøvd å finne spor etter Ole Martin i USA utan å lukkast. (Ole Martin fekk ei datter utanfor eksteskap i 1901 før han reiste til USA). Då ante eg ikkje noko om halvbroren Oscar. Han dukka først opp då eg fekk kopi av mora si dødsannonse i Haugesundsavis. Her sto det Ole og Oscar i Amerika under.Tenkte då at det kanskje var lettere å spore opp ein Oscar enn ein 'Ole Olson'. Og endeleg ser det ut til å lukkast. Kan jo vera at Ole var i nærheten av halvbroren...lov å håpe.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Tusen takk for hjelpa!Er det nokon med ab. på Ansectry.com som kan finne dei i census 1930 og sjekke om dei var gift då og om dei ev. hadde barn? Sidan Rose var f. i 1900, alts 13 år yngre så reknar eg kanskje med at eg ikkje finn dei saman i census 1920.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dersom du går inn på Find a Grave sida og klikkar på namnet til ho dama som har lagt det inn, ser det ut som ho kan hjelpa med nekrologen, trur det er lurt med både hans og hennar.Viss ikkje ho kan, kan kanskje denne hjelparen her. Eg ser han vil ha litt 'reimbursement', men du kan jo berre spørja kor mykje.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg er noe usikker, men det er ikke umulig at dette kan være Rose:Name: Rose Ambrogette Home in 1930: Klamath Falls, Klamath, Oregon View Map Age: 29 Estimated birth year: abt 1901 Relation to Head of House: Wife Spouse's name: Thomas Ambrogette Race: WhiteHousehold Members: Name Age Thomas Ambrogette 55 Rose Ambrogette 29 Walter Ambrogette 7Rose og Thomas f. i Italia, - Walter i Oregon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Forrige innlegg bygger kun på dette:...When Rusty met Waltis mom, Rose, she had divorced Grandpa Ambrogetti and was remarried to a man named Oscar Pederson...:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Tusen takk for interessante opplysninger. Skal godt gjerast at der var 2 personar med same namn og alder gift med ei dame med same fornamn busett i same område. Så det er nok stor sansynleghet for at dette er rett person. I så fall ser det ut som Oscar og Rose i allefall var gift i 1940. Ho var då ca. 40 år. Så det er jo då ein viss mulighet for at der kan ha vore etterkommere.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.