Gå til innhold
Arkivverket

[#56279] Ringerike, Ådal, Laura Ellingsdatter


Gjest John Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest John Johansen

Kan noen hjelpe med opplysninger om Laura Ellingsdatter, født 15-12-1888, døpt i Hval kirke 3-2-1889 og konf. samme sted 6-9-03. Foreldre Elling Johnsen Hvitmyr f. 17-9-1865 og Caroline Hansdatter f. 14-4-1870. Han reiste til USA 1888. I FT 1900 er hun bosatt som fattiglem på Jørgenplassen i Ådal. Det er nevnt at hun hvistnok skal ha drevet frisørsalon i Hønefoss, med navn Laura Wagner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Hei John! Fant dette på Dis Norge,men vet ikke om det er riktig dame! Id Fnavn Enavn B Gravsted Kommune Kirkesogn Korr 2049320 Laura Wagner Øymark Marker ØymarkMvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Elsrud

Hei JohnVi hadde kontakt for noen år siden.Jeg har oppdattert denne slekta med mye siden vi hadde kontakt. Ønsker du oppdatteringen har jeg ca. 300 sider aner til Laura Ellingsdatter. Jeg har ny E-post adresse n(alfakrøll)elsrud.com Send meg en E-post så sender jeg det jeg har på familien. Jeg har ikke mye på selve Laura. Det lille jeg har er1. Laura Ellingsdatter, født 15 des 1888 i Bergsundeie, Ådal, Buskerud, dåp 3 feb 1889 i Hval Kirke, Ådal, Buskerud,1 folketelling 1900 i Jørgenplassen, Semmen, Ådal, Buskerud , konfirmert 6 sep 1903 i Hval Kirke, Ådal, Buskerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.