Gå til innhold
Arkivverket

[#56293] Etterlyser etterkommere etter Ingtebret Olsen.


Gjest Ole Bjerke
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Bjerke

Jeg etterlyser søsken/familie etter min farmor. Hun heter Emma Harriet Olsen. Født 02 08 1906. Døpt i grønland kirke 04 10 1906. Fars nav: Ingebret Olsen født 1859 (dagarbeider ). Mors navn:Susanne Elisa Marie,født Jørgensen født 1861. Min farmor ble adoptert bort i en alder av 5 år. Noe usikkert men etter det jeg har fått vite var hun den yngste i en søsken flokk på seks. Jeg har fornavnet på tre søsken.Sigrid,Karl,Jossefine. Noen søsken ble adoptert til Høland. Mens farmor vokste opp i Nord Odal Kommune. Adresse Knapper. Hun ble gift med Ole Bjerke. Paret fikk 4 barn. Lina, Hans,Else,Ruth. Jeg er etterkommer etter Hans Bjerke. Håper det er noen som kan hjelpe meg videre. Mvh Ole Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Bjerke

Tusen takk! Er det noen som kan bidra med noen linker slik att jeg kommer videre ville jeg satt stor pris på det. Mvh Ole Bjerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Ole Bjerke

Jeg etterlyser søsken/familie etter min farmor. Hun heter Emma Harriet Olsen. Født 02 08 1906. Døpt i grønland kirke 04 10 1906. Fars nav: Ingebret Olsen født 1859 (dagarbeider ). Mors navn:Susanne Elisa Marie,født Jørgensen født 1861. Min farmor ble adoptert bort i en alder av 5 år (noe usikker). Noe usikkert men etter det jeg har fått vite var hun den yngste i en søsken flokk på seks.Jeg vet med sikkerhet att Hjørdis Marie lovise olsen var en eldre søster.Født 05 05 1902,døpt 10 08 samme år i grønland kirke. Min tante mente att farmor snakket om en bror som hette Karl samt to søstre med navn Josefine og Sigrid. Jeg har blitt fortalt att noen av hennes søsken muligens ble adoptert til Høland. Mens farmor vokste opp i Nord Odal Kommune. Adresse Knapper. Hun ble gift med Ole Bjerke. Paret fikk 4 barn. Lina, Hans,Else,Ruth. Jeg er etterkommer etter Hans Bjerke. Håper det er noen som kan hjelpe meg videre. Mvh Ole Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.