Gå til innhold
Arkivverket

[#56312] Dødsår Grethe Regine Nilsdtr. Skårer, f. 1832 i Skjeberg, i Eidsberg til 1909


Gjest Rønnaug Wergeland Krog
 Del

Recommended Posts

Gjest Rønnaug Wergeland Krog

Kan noen hjelpe meg med når og evt. hvor Grethe Regine Nilsdtr. Skårer døde? Hun eide gården Skårer i EIdsberg til 1909, da hun solgte. Det ser ut til at hun flyttet ut av kommunen, for jeg finner henne ikke død i Eidsberg. Hvor flyttet hun? Utfra noen opplysninger om dødsfall fra lokalavisa er det en Grete Skaarer som døde 3.8.1921, men jeg vet ikke om det er riktig person. Hun står ikke i kirkeboka for Eidsberg da. Kan noen hjelpe? Her er noen utfyllende opplysninger om hennes familie. Johan Olsen, f. 1824 på Skårer, død 1879, g.m. Grethe Regine Nilsdtr., f. 1832 i Skjeberg, død *? (viet 1860). Barn: Anton Johansen, f. 1852 (hans utenomekteskapelige sønn som han hadde tatt til seg), Ole Johansen Skaarer, f. 1862, død 1906, ugift, Gunerius Johansen, f. 1864, død 1883, Hans Christian Johansen, f. 1866, død 1871, Maren Sofie Johansdtr., f. 1867, g.m. Hans Kristian Johansen, f. 1855 i Enebakk (viet 1888), Barn: Georg Eugen Johansen, f. 1893 i Kristiania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.