Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Roar Dalen

[#56325] Ytterøy MT1701, feil med databasen?

Recommended Posts

Gjest Roar Dalen

Gjelder 1701-manntallet for Ytterøy, N-T: Lenke Jeg har fått følgende feilmeldinger i noen dager nå, når jeg har prøvd å tilgå basen: 'Feil ReadString 9 6', eller 'Feil Database er henta'. Det virker som søk virker, men resultatet kommer ikke frem, bare feilmeldingene. Kan andre være snill å prøve, for å se om problemet er mitt eller DA's?mvh RD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Andersen

Når jeg kommer inn på lenken så står det i felt A 'Side'. Den feiler med Alle termer i B. Velger jeg Fornavn og Alle termer så får jeg en liste med navn som ser korrekt ut, men valg av et navn gir 'Feil ReadString 9 6'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Det ser ut til å ha gått galt under generering av basen. Densom har generert vil nok sjå på det, men det er sjuksommen i staben så eg viet ikkje når det skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Strømme

Nå tror jeg den skal være grei igjen. Det ser ut til at enkelte databaser den siste tiden har blitt 'bitt' av noe, men de kommer seg som oftest opp igjen med litt førstehjelp herfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Roar Dalen

Virker greit nå ja. Takker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.