Gå til innhold
Arkivverket

[#56325] Ytterøy MT1701, feil med databasen?


Gjest Roar Dalen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Dalen

Gjelder 1701-manntallet for Ytterøy, N-T: Lenke Jeg har fått følgende feilmeldinger i noen dager nå, når jeg har prøvd å tilgå basen: 'Feil ReadString 9 6', eller 'Feil Database er henta'. Det virker som søk virker, men resultatet kommer ikke frem, bare feilmeldingene. Kan andre være snill å prøve, for å se om problemet er mitt eller DA's?mvh RD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Når jeg kommer inn på lenken så står det i felt A 'Side'. Den feiler med Alle termer i B. Velger jeg Fornavn og Alle termer så får jeg en liste med navn som ser korrekt ut, men valg av et navn gir 'Feil ReadString 9 6'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det ser ut til å ha gått galt under generering av basen. Densom har generert vil nok sjå på det, men det er sjuksommen i staben så eg viet ikkje når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Strømme

Nå tror jeg den skal være grei igjen. Det ser ut til at enkelte databaser den siste tiden har blitt 'bitt' av noe, men de kommer seg som oftest opp igjen med litt førstehjelp herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.