Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

[#56355] Aner til Faste Pedersen Kjelsberg ( 1763-1834 ) på Røros

Recommended Posts

Kan noen fortelle meg hvem som er foreldre og besteforeldre til Faste Pedersen Kjelsberg (1763-1834).Han skal være gift med Marie Eriksdatter Tønset (1763- ?)Jeg regner med at jeg har kanskje anene til Faste. eller at det er noen huller som mangler.Kan noen hjelpe meg med dette.Har funnet dette i Rb 4 side 485 og 500. Det bør vel være en som heter Peder Fastesen Kjelsberg ? Mulig at dette også finnes i Rørosbøkerne ? Mvh RMK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Skankeätten side 485:Peder Fastesen, født 1731, død 1802, gift 1755 med Maritte Rasmusdatter, født 1723, død 1810.Peder Fastesens foreldre: Faste Pedersen og Lucia Olsdatter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Når det gjelder Maritte Rasmusdatter, så er hun omtalt i dette temaet Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Maria Eriksdatter Tønset ble døpt 1/10-1775. Fødselåret du oppgir fra Rørosboka er feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha. Da får jeg plassert ham riktig og rette opp i boka årstallet på Maria Eriksdatter Tønset. Mvh Rolf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.