Gå til innhold
Arkivverket

[#56366] Halvor Olsen


Gjest inger- marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest inger- marie Næsset

Jeg vil starte med å vise til innlegg 53471 som jeg har hatt her på debatten. Jeg lurer på far til Ole Halvorsen (debatten) Halvor Olsen som skal være født i 1798. Han giftet seg 03.04.1820 i Bø i Telemark med Mari Torstensdatter. Kan noen si meg om han var født i Bø. Jeg har funnet en kandidat med foreldre Ole Kittilsen og Anne Halvorsdatter, født 12.03.1798 i Bø. Lurer veldig på om det er til Bø jeg skulle for å finne Halvors foreldre for å komme videre. Håper virkelig at noen kan hjelpe meg.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Legger ved lenke til ekteskapet deres, n° 12: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7918&idx_id=7918&uid=ny&idx_side=-168>LenkeHer har du en annen kandidat i Sauherad (nest nederst til högre): Halvor Olsen döpt 20 mai 1798 med foreldre Ole Johansen og Aslou Tovsdtr Permanent sidelenke: Lenke En annen i Hjartdal, far hans heter Ole Halvorsen: LenkeEn i Fyrisdal, der er mora en Halvorsdtr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inger- marie Næsset

Tusen takk for hjelpen! Har nå sett at Ole Johansen hadde vært gift en gang tidligere med Gunhild Høljesdatter fra Gvannes.Deretter giftet han seg med Aslou Tovsdatter fra Tveiten i Heddal.Deres sønn Halvor født i 1798 døde også i 1798 så da kan det vel ikke være denne Halvor. Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.