Gå til innhold
Arkivverket

[#56424] Andreas Olsen Trane, tydehjelp ved hans død 19. mai 1855


Gjest Marita Nilssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnstein Rønning

Druknede næsten ved Vardø, huor han havde begivet sig for at fiske, og hvor(?) en fra Tanen druknede ved samme Lielighed, begge i beskjenket tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Nilssen

Tusen hjerteligste begge to.Rart med det, men når man har løsninga framfor seg så er det jo veldig enkelt og tyde også for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mads Jensen

Hei Marita!Var din Andreas Olsen Trane gift i Nesseby med Lisa Matisdtr. Roska?I så fall kunne det vært interessant å utveksle mer informasjon om deres ekteskap, barn, foreldre og etterslekt.Jeg kan kontaktes direkte på mj@glommen.skog.noHilsen Mads Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Grotle

Hei Marita!Andreas og Lisa er min kones tipptippoldeforeldre. Dette har vært en grein av slekten som har vært vanskelig å finne ut av, så det hadde vært veldig interessant å komme i kontakt med andre som har kjennskap til dette paret.Min adresse er bgrotlealfakrøllonline.no.Mvh Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth Sande

Hei Marita Andreas og Lisa er mine 3 x tipp oldeforeldre. Jeg er også veldig intressert i den delen av slekta da den har vært vansklig å finne ut av. Min adresse er el.sande@online.no Mvh Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Nilssen

Etter at Lisas mann Andreas Olsen Trane omkommer så gifter hun seg med Karl Johan Pedersen i 1863 i Nesseby.Lisa og Andreas får ei datter Anne Sophie f 1846, hun blir gift med Andreas Pedersen i 1869 i Nesseby.Karl Johan og Andreas Pedersen er brødre. Det er disse to mennene som tilhører slekta mi.mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Nilssen

Elisabeth jeg har sendt mail til deg.Bent jeg kommer ikke gjennom med den adr di (ordna med alfakrøln altså)mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.