Gå til innhold
Arkivverket

[#56466] Eirik Rasmusson Vereide (f. 1800 på Gimmestad, Gloppen)


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg ynskjer opplysningar om Erik Rasmusson, f.1800 på Gimmestad , Gloppen br.nr.3 I bygdebok for Gloppen Bd.3 (s.90)står det at han var gift med Rakel Larsdtr. og brukar i Gjølet på Vereide. I Bd.4 (s.323)finn eg att desse, då står det at Rakel var frå Aa (f.1810) og døttrene Anne Maria (f.1837)og Kristianne(f.1840)er og omtala. I brukarlistene på side 334 (bd.4) Gjølet, Vereide finn eg Eirik igjen og der er han gift med Marte Arnedtr. f. 1802 på Indre Vereide også her er dei same to døtrene nemde med same fødselsår.I folketellinga 1865 viser at Eirik(Erik)då er gift med Marte Arnedtr. så det stemmer nok.Så er mitt spørsmål: Var Eirik gift to gongar 1. med Rakel Larsdtr. og 2. med Marte Arnedtr. og kven av dei to er då mor til Anna Marie og Kristianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Takk skal dåkke ha begge to.I og med at Erik er omtalt som ungkar ved giftet med Marte, må ein vel sjå bort frå denne Rakel Larsdtr.Mvh.Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.