Gå til innhold
Arkivverket

[#56470] Bakken slekta.


Gjest Leif Engnæs
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Engnæs

Hei. Jeg søker etter Anton Andreassen Født 28-9-1881 på Bakken v/Pukkerurd i Lunder,Døpt 4-10-1881 i Lunner.Gift med Amalie Pedersdatter,vet ikke mer om henne? Jeg søker etter når dem giftet seg og hvor,er også intresert når Amalie er født,hvad hennes foreldere heter. Hans forfedere har jeg funnet.Håper noen kan hjelpe meg med dette. MVH Leif engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det finnes 6 Amalie Pedersdt. i nærmeste omkrets. 1 Øyer, 2 Ø.Toten og 3 V.Toten i 1900. Det finnes også vielser for begge Toten i databasen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Hei Berit Knudsen. Jeg tror ikke dette stemmer,årstallet er ikke det samme som er i mine papirer.Året skall være som skrevet tiligere. MVH Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Mye mulig du har rett, men årstall og fødested oppgitt i FT er ikke alltid riktige, og her er det snakk om kun 1 år. Hele navnet stemmer, og det er vel ikke så mange som het det. Har du noen anelse om hvor han kan være i 1900 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

I Gravminner i Norge er det registrert ei Amalie Bakken, f. 5/11-1885, død 22/1-1983, begr. I Åsmarka, Ringsaker, Hedmark. Ingen andre er registrert på samme gravsted.Men det kan være flere med samme navn. Det beste utgangspunkt er å finne vielsen, rundt eventuelt første barns fødsel. Lykke til videre.Mvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

For å begrense leteområdet så lurer jeg på om det finnes noen barn av dette paret.Vet du noen årstall og evt. fødested for evt. barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Legger inn linker til Anton Andreassen Bakkens dåp, konfirmasjon og FT 1900, da det er lettere å følge han videre.Døpt i Lunder, Norderhov, bosted Pukkerud-eie: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5895&idx_id=5895&uid=ny&idx_side=-47>LenkeKonfirmert 1896 i Lunder, Norderhov, bosted Pukkerud-eie: LenkeFolketelling 1900, bosted Bakken, Norderhov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Hei Solveig. Anton Andreassen giftet seg med Amalie Olsen fra BALKE I ØSTRE TOTEN.Født 1889,Døde 30-7-1976.Har et barn SIGRUND MARIE OLSEN. Gift Hansen bor i Hønefoss. MVH Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.