Gå til innhold
Arkivverket

[#56513] Finna bilder


Gjest Tina Dimberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Tina Dimberg

Jag undrar om någon kan hjälpa mig att finna bilder av dessa personer: Gunder Syversen, Gudbrand Gundersen och Elen Engebretsdatter Engen.Gunder Syversen f.30/5 1835 i Överby, Elverum. Han gifte sig med Olea Olufsdatter 15/9 1867 i Elverum(Olea f.18/11 1847 i Östmo, Elverum). De fick barnen Oline, Elen Gurine, Serine, Emilie, Ole Syverin, tvillingarna Gudbrand o Olaf, Pernille, Eli, Gunda Olava och Johan.Gudbrand Gundersen f.15/1 1882 i Romedal. Son till Gunder & Olea ovan. Hans hustru Elen Engebretsdatter Engen f.27/9 1878 i Elverum. Gudbrand & Elen gifte sig 2/1 1907 i Elverum. De fick barnen Erling, Konrad, Guttorm, Ester, Gudny, Selma och Geirfinn.Tack på förhand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Rismyhr Haugen

Elen Engen (1878-1923) er avbildet med søsken og foreldre i Årbok for Elverum 1993, s. 63, i en artikkel om Engemusikken fra Sørskogbygda. Hvis jeg ikke husker feil har du fått henvisning til den artikkelen i en tidligere debatt her på forumet.For øvrig tror jeg det lureste er å ta kontakt med nålevende etterkommere, hvis du vet om noen, og spørre om de har bilder liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.