Gå til innhold
Arkivverket

[#56556] Charles Huus Wiklund


Gjest Linda Myklebust
 Del

Recommended Posts

Gjest Arvid Lillebergen

Strengt tatt, dette er vel et spørsmål for Brukerforum og ikke Arkivforum.Du sier ingenting om hvor eller cirka når denne Charles er født, men det er en kandidat her. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Hei Linda!Her er dåpen til Charles Viglund.født 23.8.1899:Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Stjørdal/Nedre Stjørdal (Værnes), Ministerialbok nr. 709A22 (1896-1916), Fødte og døpte 1899, side 21. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2794&idx_id=2794&uid=ny&idx_side=-26>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Myklebust

Tusen takk for informasjon. Beklager at jeg kanskje har spurt i feil forum, men jeg er amatør og kan ikke så mye om dette enda. Jeg har funnet ut fødselsdato og litt om foreldre og besteforeldre av Charles. Det viktigste spm for meg er hva som skjedde ETTER at han giftet seg med Karen Eli f. i Børsa. De giftet seg desember 1918 på Ranheim i Sørtrøndelag. -Etter dette forsvinner alle spor. Det hadde jo vært spennende å finne nålevende slektninger! Dvs tremenninger el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Har du tenkt på å prøve telefonkatalogen i din jakt på eventuelle nålevende slektninger? Det er riktignok ganske mange Wiklund/Wicklund/Viklund etc., men hvis noen har praktisert oppkalling, kan utvalget du bør ringe til kanskje innsnevres en hel del. Selv har jeg iallfall hatt hell med meg med en slik søkemåte flere ganger. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Myklebust

Takk Hans Ja det finnes nok mange med det etternavnet... -Mener du at jeg skal ringe evt mennesker med samme etternavn? Tja.. -Takk for tipset! Mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Linda!Du kan også legge inn etterlysning angående etterkommere av Charles Wicklund i Adresseavisen,Trønderavisa eller lignende.Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Myklebust

En etterlysning ja. Kanskje det? -Jeg har lagt inn noen etterlysninger på Facebook. Men der er det begrenset hvor mange brev du får sende hver dag så... Kanskje en etterlysning i lokalavisa og Adressa? Hmm.. Tusen takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.