Gå til innhold
Arkivverket

[#56577] Christian Olsen etterkommere i 1865-telling for Bergen


Gjest Margaret Schønning Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Margaret Schønning Skorpen

Hei. Er det noen som har kjennskap til denne familien Lenke Den jeg er mest inntresert i er Petra Christine. Hun ble konfirmert 12.april 1874, men jeg finner henne ikke i FT 1875. Ikke finner jeg at hun er død heller. Mvh Margaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Schønning Skorpen

Tuse takk for tilbakemelding. Jeg fant de igjen i FT1900. Så da var hun ikke min Christine Olsen hun heller. Mvh Margaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Schønning Skorpen

Takk til deg også Jan, men det var ikke den rette Christine Olsen for meg siden hun var enda gift i FT 1900. Jeg leter etter en Christine (Kristine) Olsen født i 1856/57? et sted i Norge, muligens på vestlandet?? Mvh Margaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H.Haakerud

Ok. Men den Christine eller Petra Christine som du viser til i din link, har samme foreldre som den jeg fant. Men du sier noe om i linje 7 om at dette ikke er samme person fordi hun fortsatt var gift i FT1900.Men hvis den samme personen som du i første innlegg etterlyser er denne jeg fant, hva er det da som ikke stemmer ? Denne Petra Christine som jeg har funnet er født i 1858 i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Schønning Skorpen

Den personen som jeg ville ha opplysninger om er den du fant Jan. Men den jeg ville ha opplysninger om viste seg å ikke være den Christine Olsen som jeg er på jakt etter siden hun giftet seg 1877 og var fremdeles gift med samme mann i FT 1900. Siden jeg søker etter en Christine (Kristine) olsen prøver jeg alle jeg kan tenke meg for om mulig det kan være den jeg søker. Dessverre hadde jeg ikke hellet med meg her. Mvh Margaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.