Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Håkon Brun

[#56589] Kirkebøker for Lurøy

Recommended Posts

Gjest Håkon Brun

Har sett på de skanna kirkebøkene, men kan ikke finne bøkene for perioden 1767 - 1820 for Lurøy. Er jeg dårlig å lete, eller har det en annen forklaring. Med vennlig hilsen Håkon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Håkon Brun

Takk for svar. Betyr det at kirkebøkene for Lurøy og Træna 1767 - 1820 ikke er skannet? Håkon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Se på Rødøy-Lurøy i de skanna bøkene så finner du det vel der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest alfhild vareide

Jeg har lett etter de samme bøkene men finner de ikke under Rødøy heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ketil Firing Hanssen

Kirkeboka er nok delt inn i seksjoner for hvert sogn, og står vel derfor på lista over bøker som må indekseres på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ketil Firing Hanssen

Se også debatt 55454: Manglende kirkebøker for Rødøy i Nordland i Forum for skanna kyrkjebøker (der slike henvendelser hører hjemme):Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg er ofte på biblioteket her i Sandnessjøen, og kan gjøre noen oppslag på mikrofilmen med kirkebøker for Lurøy 1767-1824 etter at jeg er ferdig med tingboka for Helgeland 1730-45 om muligens en uke, men kanskje noe før.På denne mikrofilmen er også Træna med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.