Gå til innhold
Arkivverket

[#56614] Marius Ditlev Stoltenberg , født 1837


Gjest Bernt Haukaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Bernt Haukaas

Trenger hjelp til å finne opphavet til Marius Ditlev Stoltenberg , kjøpman i Farsund , født 1837 Hadeslev , Danmark. Han ble gift i Farsund med Sofie Heriette Dalh 3.mai 1877, død 11 okt. 1891 i Farsund. I kirkebok for ekteviede er hans far oppgitt å være Peter Stoltenberg , med et mellomnavn som jeg ikke kan tyde , muligens toller. Her stopper alt opp.Har søkt på det jeg kommer over, men finner ikke noe som helst , det står bom fast. Kan noen hjelpe her er jeg svært takknemmelig.mvh Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt Haukaas

Takk for svar, joda, har fosåvidt kommet så langt, men hvem mora var, og eventuelt hvilken gren Stoltenberg dette kan være , er en liten gåte.Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

En liten mulighet kan jo være at faren var norsk, men havnet i Danmark. Kanskje faren startet som toller i Norge. Har du sjekket boka om Tollere i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.