Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mari Schumann Nicolaisen

[#56668] Bergen: Hjelp til å finne foreldre til jente død i Bergen 23.03.1894

Recommended Posts

Hei!Jeg trenger altså hjelp til å finne foreldrene til denne jenta: Franciska Kristine Vilh. Schumann :Lenke- Jeg mistenker at min ane Franz Christian Schumann er faren til barnet, men under døypte i Bergen har jeg ikke klart å finne igjen jenta. Og ved søk på Franz Christian dukker bare kjente navn opp. Han fikk forøvrig ei jente 03.07.1895 som han kalte Fransisca Katarina Schumann.Håper på hjelp.Mvh. Mari S. Nicolaisen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertelig! :)Mvh. Mari S. Nicolaisen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vigdis Skaar Nygaard
Lenke Har du lest dette temaet, Mari?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vibeke L Hansen
LenkeHer er farens navn nevnt ved hennes død i kirkeboken for Sandviken.Vibeke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Og Frantz gifta seg til slutt med mora til to av dei uekte barna: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og takk for svar.Jeg kjenner til seks unger etter Franz Christian, med tre forskjellige mødre. Jeg er kjent med at han giftet seg med moren til de to siste 'uekte' ungene. Jeg tror jeg har vært borti denne Franciska før, og når jeg ser på lenkene jeg har fått stemmer nok det. Men jeg klarte ikke å ta det fram.Mvh. Mari

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vibeke L Hansen

Prøver igjen med lenken på dåpen. Ser ikke ut til at den blir permanent. Hva gjør jeg for å endre det?LenkeVibeke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.