Gå til innhold
Arkivverket

[#56672] Charles Huus Wiklund


Gjest Linda Myklebust
 Del

Recommended Posts

Gjest Linda Myklebust

Dette er min biologiske oldefar på morssiden. Min mormor vokste opp uten ham og på den måten vet ingen hva som skjedde med Charles. Han var opprinnelig fra Tromsø tror jeg. Men bodde og arbeidet på Innherred da han møtte min oldemor Anna Sannan. Det siste jeg vet om Charles Wiklund/Wicklund er at han giftet seg med en Karen Eli som var fra Børsa/Buvika i 1919(?) De giftet seg på Ranheim. -Her stopper alle spor for meg. Vet noen noe om Charles er jeg takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina Dimberg

Fann en person som passade in på Charles i 1900-tellingen för Nord-Trondelag, Nedre Stjördalen: Fosterbarn Charles Viglund (f.23/8 1899 i Nedre Stjördalen). Bosatt hos husmor Ingeborg Pedersdatter (f.1817) på gården Huus Vestre i Nedre Stjördalen. Fann följande i kyrkoboken: Nord-Trondelag, Nedre Stjördalen/Vaernes 1892-1913, Klokkerbok - Oäkta sonen Charles f.23/8 1899. Föräldrarna var Ella Bergethe Hansen (f.1870 i Bergen) och Sören Wicklund (f.1868 i Bergen).Kan detta kanske vara den Charles du söker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Myklebust

Tusen takk til dere som har tatt dere bryet med å søke etter Charles. Det jeg ikke vet er hva som skjedde med ham etter at han giftet seg med Karen Eli. Jeg har funnet fram til foreldrene og et godt stykke bakover. Det er riktig som en av dere skriver at han var fostersønn i Stjørdal. Men altså, hvor blev det av ham etter 1919 da han giftet seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.