Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjell Riseth

[#56677] Ole Johannesen fra Fron født ca.1821

Recommended Posts

Gjest Kjell Riseth

I Sortland Bygdebok 1 side 155 er en Ole Johannessen født ca. 1821 nevnt. jeg finner i kirkeboka for Fron side 61 nr. 34 født 25 febr. 1821. kan det være han? Kan noen i tillfelle også tyde hvem som er foreldre ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er letter å få hjelp dersom du legger ved lenke: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9256&idx_id=9256&uid=ny&idx_side=-61>Lenkejeg får det til at han er födt 25 des. 1820 og döpt 8. januar 1821(det er 34, ikke sant?) Faren er Johannes Graasledten (?) Mora er Ragnhild LarsdtrDet er vel den samme som n° 7 her? Permanent sidelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Sandbu

Vanskelig å vite om dette er riktig person.Vet du om han giftet seg, evnt. når og hvor?Barn?Finnes han i ft-1865?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Riseth

Det jeg har funnet om han står i bygdebok for Sortland under gård nr. 12 Holand hvor det står: Par 1885 Ole Johannesen (ca.1821 -1918) født Fron /OP gift med Andrina Aronsdtr ( 1829-1922) født i Strand Men jeg har ikke funnet han i ft 1865

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ekteskapet deres: Permanent sidelenke: LenkeFar hans het Johannes Olsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da finner vi en her: Permanent sidelenke: LenkeFar Johannes Olsen og mor Marit HansdtrHjemmedöpt 15 des. confirmert i kirken 9. januar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tenker jeg du har faren Johannes på Noe her i 1801: LenkeForeldre Ole Simensen og Kari Johansdtr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Riseth

tusen takk. jeg er full av beundring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johannes Olsen og Marit Hansdtr gifter seg: Permanent sidelenke (n° 7 högre side): Lenke Ungkarl og soldat Johanes Olsen Noet 23 aar gammel og pige Marit Hansdtr Ringsouge (?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.