Gå til innhold
Arkivverket

[#56677] Ole Johannesen fra Fron født ca.1821


Gjest Kjell Riseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Riseth

I Sortland Bygdebok 1 side 155 er en Ole Johannessen født ca. 1821 nevnt. jeg finner i kirkeboka for Fron side 61 nr. 34 født 25 febr. 1821. kan det være han? Kan noen i tillfelle også tyde hvem som er foreldre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er letter å få hjelp dersom du legger ved lenke: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9256&idx_id=9256&uid=ny&idx_side=-61>Lenkejeg får det til at han er födt 25 des. 1820 og döpt 8. januar 1821(det er 34, ikke sant?) Faren er Johannes Graasledten (?) Mora er Ragnhild LarsdtrDet er vel den samme som n° 7 her? Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Riseth

Det jeg har funnet om han står i bygdebok for Sortland under gård nr. 12 Holand hvor det står: Par 1885 Ole Johannesen (ca.1821 -1918) født Fron /OP gift med Andrina Aronsdtr ( 1829-1922) født i Strand Men jeg har ikke funnet han i ft 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da finner vi en her: Permanent sidelenke: LenkeFar Johannes Olsen og mor Marit HansdtrHjemmedöpt 15 des. confirmert i kirken 9. januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Johannes Olsen og Marit Hansdtr gifter seg: Permanent sidelenke (n° 7 högre side): Lenke Ungkarl og soldat Johanes Olsen Noet 23 aar gammel og pige Marit Hansdtr Ringsouge (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.