Gå til innhold
Arkivverket

[#56726] Databasen døpte i Gran 1856-1874 er borte


Gjest Mari Schumann Nicolaisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mari Schumann Nicolaisen

Hei!Databasen døpte i Gran 1856-1874 er som sagt borte, er det noen som veit hva som har skjedd? Jeg veit det har vært mye feil i databasen, men de ble rapportert alt tidlig i 2007, kanskje før.Mvh. Mari S. Nicolaisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Mari Schumann Nicolaisen

Hei igjen!Jeg 'bumper' denne tråden, siden databasen fremdeles er borte. Er det noen som veit hva som skjer med denne? Mvh. Mari Schumann Nicolaisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Ødegård

Det meste av innlegget mitt ble borte... Det jeg prøvde å skrive var at du finner disse databasene også ved å gå inn på www.slektshistorielaget.no og velge Kilder - Gran - KirkebøkerMvh Kristin Ødegård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Schumann Nicolaisen

Jeg holder på å gå igjennom personer på min morside og sjekker at kildene stemmer; brorparten av disse er fra Gran, og endel treffer denne perioden.Mvh. Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi skal få fikset i dataene og gjøre databasen synlig igjen, men denne type arbeid gjør vi ved ledig stunder, og det har ikke vært for mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.