Gå til innhold
Arkivverket

[#56727] Vigde hjå byfogden i Bergen 1925


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Dvs. eg veit ikkje om Ole Rasmussen Skavøy og Alfhild Jenny Ellingsdtr. Oldeide gifta seg der, men ser på det som sannsynleg.Eg har fått vigselsdato -13.11.1925- frå gode hjelparar på Statsarkivet, men dei fann ikkje stad for vigsla.Eg har leita i alle krk.bøkene i Sogn og Fjordane, også i kyrkjene i Bergen som er tilgjengelege, utan resultat.Dette paret var frå Måløy/Davik(Alfhild Jenny vart f.i Eid, men vaks opp på garden Aasene i Davik).Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiDe gifter seg ganske sikkert i Davik,ser f.ek.Ålfoten sogn ikke går lenger enn til 1919,så en telefon til kirkekontoret er en mulig løsningSlik står det i Norsk Lysningsblad fredag 23 okt 1925:Skavøy,Ole Hilmar Rasmussen,skomaker,Davik og Alfhild Jenny Ellingsdotter Aase,tenar,DavikSognepresten i DavikMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk!Men problemet er at presten har sjekka, utan funn(då hadde eg berre kanskje: 1924-25-26, ingen dato). Eg må visst masa litt til :-)Dette var iallfall flott!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Yes :-))) Det hjalp å ringja ein gong til!!Det stemde som Solveig sa(men det var jo klart, slik det stod i Lysingsbladet), at dei gifta seg i Davik.Takk igjen!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det var verkeleg kjekt å få den datoen!Men eg undrast på kva tid det fyrste bladet kom ut?Ikkje så tidleg som i 1880 åra :-)))Eg smiler, avdi det sikkert er heilt idiotisk å spørja om det går så langt tilbake, men eg leitar _så_ etter vigselsdatoen til oldeforeldra mine!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dette høyrest lovande ut! Kanskje eg endeleg skal få vita om dei gifta seg her i området(eller på hennar heimstad), dvs. at presten må ha 'gløymt' dei, eller om giftarmålet har foregått ein heilt annan stad enn eg har leita.Tusen takk for svar!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Mikrofilm av Norsk Lysingsblad, eller det som då heitte Norsk Kunngjøringsblad, er bestilt!Ventar i spaning på dette!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.