Gå til innhold
Arkivverket

[#56733] Lysning Tr.h 1824 Thore Aas tydn.hjelp


Gjest Elsa Waagenes Udbjørg
 Del

Recommended Posts

Gjest Elsa Waagenes Udbjørg

Min tipptipp oldefar Thore (Thoresen) Aas giftet seg i 1824 med Elen Martha Øyen. Lysning står på s. 305 i Ministerialboken for Domkirken i Trondheim 1802-1820 (prøver å legge lenke). Bortsett fra navnene, er det vanskelig å tyde alt som står. Kan noen hjelpe med det?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Hei Else!Her er vielsen,nr 16,20 april 1824 i Domkirken,Tromdhjem: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Domkirken i Trondheim, Ministerialbok nr. 601A13 (1821-1831), Ekteviede 1824, side 279a. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16331&idx_id=16331&uid=ny&idx_side=-251>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsa Waagenes Udbjørg

Takk skal du ha, Ann-Mary. Den siden var bedre å lese, så nå har jeg fått det jeg trengte. Tusen takk!(Og Til Reidar - jeg må lære meg å legge ordentlige lenker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Else!Hvordan du lager lenke:Se innlegg 47548,eller skriv LAGE LENKE i søkekollonnen øverst på denne siden.Da kommer flere innlegg om samme tema.Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.