Gå til innhold
Arkivverket

[#56736] Fødte i Hurda, Akershus, før 1777


Gjest Per Pedersen hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Pedersen hansen

Har noen i min familie som er født i Hurdal, Akershus, ca 1763-65. De skannede kirkebøkene for Hurdal begynner med 1777. Hvor skal jeg gå inn for å finne de jeg leter etter før 1777?Mvh Per Pedersen Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Pedersen hansen

God kveld Torgrim.Mange takk for opplysningene. Da skal jeg lete på Eidsvoll, og se om jeg finner de rette personene der.Mvh. Per. P. Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Hei! Utdrag fra lenke: Hurdal ble først eget prestegjeld i 1777. Før det sognet Hurdal til Eidsvoll. Dér er kirkeboken ødelagt av brann. LenkeMvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vil bare nevnet at Skrukkelia i Gran OP i 1777 ble overført til Hurdal. Så det kan jo være en liten mulighet for at dine slektninger kan være født i Gran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Pedersen hansen

Hei, og mange takk til Ann-Mary og Berit også.Har gått gjennom alle bøkene for Eidsvoll rundt 1763-65, uten å finne de jeg leter etter. Men fant ikke de samme bøkene for Eidsvoll/Eidsvoll, der er ikke de rette årstallene med. Skal ta en titt på Gran i morgen, når jeg er litt mer våken. Kan være vanskelig å lese gammel skrift sent på kvelden.Takk igjen til dereMvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.