Gå til innhold
Arkivverket

[#56761] Roder i Beregn


Gjest Øystein Knoph
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur kanskje ikkje Arne Solli, som på sida er oppført som ansvarleg, er interessert i å halda oppe den 14 år gamle sida, særleg fordi du finn grovt sett den same tenesta i digitalarkivet, basert på dei same dataene. Sjå Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Knoph

Takker for svar med grei lenke, men jeg søker rode 16 - 75 og det huset finner jeg ikke. Finnes på døde i Bergen 1668-1815, nr 63104 Synneve Susanne Uhri, død 24 juni 1813, gravlagt 10. juli 1813. Kan det kanskje være en skrivefeil ved digitaliseringen av listen? mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Knoph

Hjertelig takk for positiv innsats! Jeg har ett eller annet sted fra at det kan være Starvhusgaten, men finner ikke igjen den kilden. Jeg vil forsøke Byarkivet å høre om de har noe. mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Knoph

Takk til Arnfrid, kjekt å få bekreftelse på Starvhusgaten, og takk til Arnulf, nei jeg glemmer ikke lenken, den er nyttig uansett og indikerer også at det kan være Starvhusgaten. mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.