Gå til innhold
Arkivverket

[#56768] Lucrets Jørgensdatter, /Vest Agder/ var hun sogneprest Jørgen Clausens datter?


Gjest Torleif Odland
 Del

Recommended Posts

Gjest Torleif Odland

Under mitt debattforum 16986' Uradel i Sørlandgenealogien',og under mitt innlegg nr. 107, der skrev jeg at denne Lucrets var gift med Jens Guttormsen Gjusnes. Per Nermo arresterte meg den gangen, og jeg ser i ettertid at jeg har skrevet feil Jens, selvfølgelig skal det være Jens Halvorsen Gjusnes/Greppestøl. Sannheten om denne kvinnens opphav ble aldri oppklart i debatten i 2004. Jeg kan misforstå de innleggene som kom i ettertid på min feilskriving, men de kan tolkes som denne Lucrets ikke var sognepresten i Oddernes Jørgen Clausen sin datter? Tar jeg feil? Er interesert i en avklaring, eller om der finnes andre vurderinger. Jeg forholder meg til BB for OddernesMvh. Torleif Odland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.