Gå til innhold
Arkivverket

[#56774] Hadsel/Nordland: Foreldre til Karl Kristiansen Holdø (f. 1843)


Gjest Hermod Moursund
 Del

Recommended Posts

Gjest Hermod Moursund

Eva: Ole Andreas Tikkensen Sløvra og Anna Johanna Larsdtr. Brottøy står det ikke noe om i Trekilen. Har du noe der?Takk på forhånd.Hermod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Willenburg

Istedenfor å ergre meg over all reklame/valg på tv denne vinteren har jeg begynt å ta for meg kirkebøkene isteden.Ole Andreas og Anne Johanne er mine aner. Videre med datteren Hanne Pernille f 11 april 1838, d. 19 nov 1889, gift 28 des 1860 med Jens Michael Olsen fra Tennstrand f. 12 feb 1828, d. 7 jan 1918. Jens var lærer/kirkesanger/klokker på Sortland.Anne Johannes foreldre var Christiane Olsdtr. Brottø, f. 1776(kb) d.1823. (hennes familie tror jeg er hos trekilen) og Lars Pedersen f 29 juni 1765 d. 28 jan 1851 (som jeg tror kom fra Drevassbotnet i Vefsen)Ole Andreas: Ticken Ingebrigt Offersen født på Haug 1778, d 1830 på Sløvra og Synnøve Knudsdtr. f. 1777(kb) på Sløvra, d. 1831 på Sløvra, Hadsel.Fikk mye av dette fra Johan Borgos en gang, også at Tikken var av Hundevad slekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermod Moursund

Tusen hjertelig igjen, Eva. Fantastisk.Har du barna til Ole Andreas og Anna Johanna foruten Hanne Pernille (f. 1838) og Ingeborg (f. 1830)? Vet du når Ole Andreas og Anna Johanna døde?Hermod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Hermod Moursund

Karl Kristiansen skal ha blitt gift med en Solveig, men jeg vet ikke når og hva hun egentlig het. Kirkebøkene er jo ikke tilgjengelig for Hadsel etter 1908. Er det noen som vet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.