Gå til innhold
Arkivverket

[#56794] S&F, Solund: Erik Eriksson Stokkevåg g. 1819 m. Brite Larsdtr. Strand – Opphav?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Den opprinnelege debatten om dette paret havna feil avstad og eg vil difor oppsummere det som er komme fram ([url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=56746&sok=&nr=20&antinnlegg=15#anker>Lenke) tidlegare:Erik Eriksson dø 21.1.1827 (under Lundøen, Yttrøy, Solund: Lenke). Etter dødsalder (38 år) er han f. 1789.1) Han gifte seg 4.11.1813 (Fjaler: Lenke) med Dorte Olsdtr. Håland (ho dø allereie 18.9.1814). Ingen born.2) Han gifte seg opp att i 26.12.1819 (Gulen: Lenke) med Brite Larsdtr. Strand, begge skrevne 30 år. To born: Ole & LarsHan vart konfirmert i 1809 (Gulen: Lenke) som Erik Erikson Stokkevog (nr. 33 på høgre side). Han må ikkje blandast saman med nr. 11 på lista som har kjent opphav) Kven er foreldra til denne Erik Erikson Stokkevog / Stokkevåg ?- Kvar finnes han ved FT1801 ?- Om alder ved død stemmer var han 20 år ved konfirmasjonen.- Kven er foreldra til Brite Larsdtr. Strand, f. ca. 1789 (same alder som Erik i 1819) ?- Ho dø 18.5.1854 (64 5/12 år gml.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ang. Brite Larsdtr. så kan det vere ho som finnes under Wordahl/Vårdal (Ytre Holmedal, Fjaler) ved FT1801: Lenke, og heilt nederst kan det vere foreldra med to søsken. Lars Olson er iallefall namnet til 'faren'. Denn Brite er då truleg den same som vert døypt 1.1.1790 under Solem / Solheim med far Lars Solheim.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Der er ei Marta Larsdtr. døypt 1/6 1786 i Fjaler. Ho er søster til Brite Larsdtr. Faren heiter Lars Solheim og er skreddar. Det kan vera Brite Larsdtr. som er konfirmert i Eivindvik 1806, ho bur då på Stølen i Solund. Me nærmar oss!Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg har studert innleggi i debattane kring Erik Erikson Stokkevåg/Yttrøy, og eg kan ikkje fri meg for tanken om at dette godt KAN vera Erik Erikson frå Venjum i Hafslo, døypt der 18.4.1792 (sjå tema #58900). Han budde framleis i Hafslo i 1801, men er ikkje konfirmert der. Samstundes veit me at broren Endre Erikson busette seg i Solund....!Eller er eg på bêrtur?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Lars!Synes det verkar sannsynleg at dette er 'din' Erik Erikson. Det finnes ikkje så mange alternativ etter det eg kan sjå. Men endelig prov manglar vel enno?Elles er vi også kanskje nær ei løysing på kven andre kona hans var?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.