Gå til innhold
Arkivverket

[#56821] Tyding i kirkebok


Gjest Yvonne Trengereid Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Nei, det er ikke sâ rart. Du har nok klikket deg inn mens den enda var i minne. Det gâr en liten stund og sâ forsvinner det.Man mâ bruke permanent lenke for at det skal vare.Til Yvonne, prôv denne 'bruksanvisningen': Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonne Trengereid Eide

Hei. Takk for innspill + tips ang lenkene som jeg sliter med:-) Ved hjelp fra dere er jeg nå kommet meg videre! Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

De var ikke så nôye den gangen på skrivemåten. Det kunne like gjerne være Susa(n)ne eller Susa(n)na for samme person. Det var ofte forskjellige skrivevarianter fra et dokument til et annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charlotte Hagen

Ja, jeg mener ikke å være pirkete med det, men personlig føler jeg at når man siterer en kilde bør man gjøre det kildetro.Det er nå bare min mening da og som jeg har erfart noen ganger, er ikke den alltid i overenstemmelse med andres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.