Gå til innhold
Arkivverket

[#56867] Korga / kurven min


Gjest Helge R. Naess
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge R. Naess

Jan Oldervoll: Etter at jeg har skiftet tl ny e-postadresse ser det ut til at min meget interesseante 'korg' (med gammel e-mail adsresse) er blitt toemt eller fjernet ?Vennligst: Kan dette rettes paa ? Jeg hadde mye interessant stoff der som skulles studeres naar tiden tillot det. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Den er nok ikkje korkje tømt eller fjerna. Men korg er knytt til epostadresse. No har eg døypt om den gamle korga di slik at du når ho frå den nye epostadressa di. Men dermed forsvnn nok det du måtta ha lagt i korga etter at børja bruka den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Takk for svar, Oldervoll, men det var soergelig at alt det verdifulle referansematerialet som jeg hadde samlet i korga er borte siden jeg maatte skifte e-postadressen.Man kan jo bare haape: - er det noe haap om aa kunne legge det inn i den nye 'paalogginga' ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.