Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bent Robert Nilsen

[#56872] Foreldre til Nils Andersen og Judith Andersdtr. Alstahaug

Recommended Posts

Gjest Bent Robert Nilsen

Hvem var foreldrene til mine 3tippodeforeldre Nils Andersen og Judith Andersdtr fra Vestvågen,daværende Alstahaug og Tjøtta sogn. I 1801 tellinga [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f11820&gardpostnr=143&merk=143#ovre>Lenke var Nils 47 og Judith 53 år. Så de må være født på 1750 tallet. Her er Trolovelsen deres 6 januar 1778 nederst på høyre halvdel Lenke Han fra Søvig og hun fra Alstahaug. Og her er vielsen deres 17 juli 1778 midt på venstre halvdel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest May-Britt Engebrigtsen

Hei ! Det er vel kanskje denne barnedåpen til Nils Lenke Nederst på venstre side.Mvh, Maybritt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bent Robert Nilsen

Hei Maybritt.Jeg tror ikke at det er faren til min Nils,den her heter jo Andreas. Mens min Nils er Anderssøn,men alderen kan jo stemme.Klaer du å tyde navnet på gården denne Andreas kommer fra,kan det være Giskaaen ? Mvh Bent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bent Robert Nilsen

Da har jeg mere tro på denne,øverst høyre side Lenke Der har Anders Nilsen fra Aspeviken en sønn Nils til dåpen.Bent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.