Gå til innhold
Arkivverket

[#56889] Hjelp til tyding av kirkebok Dverberg, eventuelt oppslag i bygdebok for Dverberg


Gjest Irene Korneliussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Irene Korneliussen

Hei. Jeg leter etter foreldrene til Ingeborg Anna Jobsdatter f 1824, Sørbakken gård på Dverberg. Tror jeg har funnet dåpen hennes i kirkebok for Dverberg 01.08.1824, født 21.06.1824, LenkePikebarn nr 13 s. 37 Klarer ikke tyde navn på Foreldrene eller om det står noe om gården. Håper noen kan hjelpe.Dersom det finnes slekstbøker for Dverberg er jeg takknemlig om noen kan slå opp og se om det finnes opplysninger om Ingeborg Anna, hennes forfedre, og hennes mann og barn.På forhånd tusen takk for hjelpen. Mvh Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Foreldrene til Ingeborg Anna var Job Dishington Johannessen og Berit Sophia Steffensdtr, begge fra Sortland. Paret er omtalt under Tranes i del 1 og under Åse i del 2 av gårds- og slektshistoria for Andøy. De hadde også sønnen Johan Andreas (1819-1876).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.